Re: hoofd ipv vlag

At 11:59 3-07-98 , Rene Voorburg wrote:

>De bijna aanvaringen die ik tot nu toe gehad heb waren bijna allemaal met
>voetgangers die totaal niet uit hun doppen keken bij het oversteken. Een
>vlaggetje helpt dan echt niets.

Wat mij vaak opvalt is dat andere weggebruikers je wel degelijk gezien
hebben, maar je snelheid onderschatten (en je vastberadendheid om _door_ te
rijden). Dat doet mesnen wel eens schrikken.

>Andere weggebruikers waar ik veel aanvaringen mee heb -maar dan mentaal-
>zijn bromfietsers. Wat kunnen die dingen vieze dampen uitwasemen! Ze zijn
>vaak nog niets eens sneller dan een ligfiets. Wat een stomme dingen!

Niets leuker dan "Human Powered" zo'n ding in te halen.

Krist (die toch wel een kick krijgt als ie weer eens zo'n bromauto inhaalt)

----
Krist van Besien
Delft
kvbesien at casema.net