Re: nlhpv-digest V1 #415

 Beste  mensen,

Op  cycle vision 98 zag ik een mooie zwarte ligfiets te koop staan : de
flevo bike rapido. Dit is een erg lage racer met rubber -
vering. Hij heeft volgens mij wel wat weg van een  m5 lowracer.
Ik  zou graag willen weten wat de ervaringen zijn van mensen met deze
fiets.
bv. is hij te gebruiken voor woon werk  verkeer, hoe is de wegligging ,is
ie snel, kun je er een staartpuntje op bevestigen.
 graag u ervaringen.
 groeten John