Re: nlhpv-digest V1 #410

> Heb je mij gezien?
> Ik liep er rond in een zwarte "ligfietzun is leukerder".
> Ik heb trouwens geen bekenden of andere liggers gezien. Ik ben er wel
> een paar keer op aangesproken.

> Ik denk dat ik dat ook ga proberen, alleen waar? Staphorst stond in
> de planning met ????
> In 2000 komt het festijn naar Rotterdam dacht ik gezien te hebben.

Klopt dit ? Als ik het goed begrepen heb, heeft de gemeente Utrecht
(in ieder geval een wethouder) een pluim gekregen voor de
ondersteuning. Door de subsidie van Utrecht heeft de organisatie dit
jaar quit kunnen spelen en staat het voor volgend jaar weer in de
planning.

> Greetings from
>
> 		Jeroen T. Bezemer
>
> 				Sliedrecht, Holland.

Groetjes,

                "STAY AHEAD AND LOVE IT !!!!!"

Boy Bakhuys sends his recumbently greetings.......