RE: Fietscomputer/Cadansmeter

Hallo Willem,

Ik heb pas 2 verschillende fiets computertjes ingesteld: Een VDO en
Kyoso. In beide gevallen was dit gewoon een kwestie van ventiel naar
beneden draaien, blokje hout neerleggen, fiets wegrijden to ventiel weer
onder aan staat. Dan het aantal milimeters tussen ventiel en blokje hout
meten en invoeren op the teller. Dit blijkt toch wel goed te werken. Het
verschil tussen beide tellers en de teller in de auto is erg klein.

Groeten,
Emiel van Brakel