de derailleur van een alleweder

> enne.. Rene:

> achterderailleur een
> geleiden.
> dus

<knip>

> niet te zwaar te belasten). Ze vertelden dat als je een korte-arm
> derallieur hebt je max. 28 tandjes achter kunt hebben. Daar kan het bij
> je alleweder natuurlijk ook aan liggen.

Niels, ik heb een lange-arm. De derailleur wil wel ver genoeg naar
achteren maar niet ver genoeg naar het wiel toe.

> Voorlopig heb ik een probleem,
> want ik heb al 28 als grootste tandwieltje.. (hoe hebben jullie dat
> opgelost?)

Je kan misschien ook het 65 tands blad vervangen door wat kleiners.
Probleem verschuift dan natuurlijk naar de andere kant vanm het bereik.
Voor je knieen is dat echter minder een probleem.

Groet, Rene