RE:fietscomputer/cadansmeter

Beste ligfietsmailers,

Heeft iemand een idee hoe het kan dat mijn mail in de list (zie fietscomputer/cadansmeter)
wordt voorzien van allerlei extra tekens, als ik naar andere adressen mail heb ik hiervan
geen last.
Het is natuurlijk wel leesbaar, maar het ziet wel chaotisch uit.
Wellicht hebben we een deskundige in de list die weet wat de oorzaak is.

Willem Leppers