RE: fietsaanhangers

Ik heb pas geleden een Bob Yak gehuurd bij Twigt ligfietsen voor een
korte vakantie. Deze eenwielige aanhanger is mij uitstekend bevallen. Je
merkt  er tijdens het fietsen hoegenaamd niets van (behalve dan, dat de
wegligging verbeterd). Hij volgt de fiets keurig. De kar is aan de
achteras bevestigd en zeer simpel te (de)monteren. Handig van deze kar
is de bijpassende tas. Hiermee is in een handbeweging de kar uitgeladen.
Inhoud is dacht ik 90 liter. Als ik een kar ga kopen, dan is het deze.
Roelof Meijer