Re: fietsaanhangers

Hoi Peter,

Ik rijd al jaren met mijn kinderen in een aanhanger, eerst achter mijn
racefiets, nu achter mijn Hurry (
http://xraywww.chem.uva.nl/keesm/fiets.htm ). Zoals anderen ook al
schreven: koppeling bij de achteras geeft een prima weggedrag. De meeste
laadruimte heb je met een tweewieler. Er zijn diverse merken die
(bagage)karren verkopen die bij de achteras aangrijpen. De ENFB heeft
een overzichtsbrochure met alle merken en karakteristieken en
adviesprijzen. Diverse winkels hebben heel wat verschillende karren op
voorraad/zicht. Oploopremmen lijken me niet nodig als je al hydraulische
remmen hebt. In de bergen natuurlijk wel een beetje realistisch fietsen.
Veel plezier!
--
Kees van Malssen

*