Re: racer bouwen

>Mark, jij werkt toch ook in Petten?

Inderdaad, maar bij het GCO, niet ECN. Op mijn dagelijks weg ben ik nog
nooit zo'n fiets tegengekomen. Diegene moet dus al weer vertrokken zijn.

Er zijn wel een aantal andere ligfietsen op het ECN/GCO terrein: Nog een
FlevoRacer, een Streamliner Blue Glide, een FlevoBike, vroeger waren er
ook nog Ludger met zijn Hurri en Patrick, ook Hurri. ECN zelf heeft ook
een Alleweder. Bij ons zijn er een Flevo fifty-fifty, een Optima en een
zelfbouw Alligt, naast mijn FlevoRacer. En ik heb er zeker nog een paar
gemist...

Groetjes,
Mark.

   <\
     \__     O               __O         Mark Maier