Re: Fietscomputer/Cadansmeter

Alte de Boer schreef:

>- let op de maximumaanwijzing van je teller. Mijn cateye schijnt het niet
>meer te doen boven de 100 km/u, terwijl je toch wel geinteresseerd bent
>in een cadansaanwijzing van meer dan 100 rpm.

Mijn sigma 300 (?) gaf wel eens iets van 273 km/u aan. Toen had ik wat
teflon op mijn velg gespat, en bij het stoppen maakt de (Magura) rem dan
zo'n kabaal. Dan zag ik wel eens zo'n hoge snelheid op het display. Ik
denk dat het schakelaartje dan gaat gaat meetrillen met de vork.
Tegenwoordig ben ik wat voorzichtiger met de spuitbus -en dan ga je nooit
meer zo hard.

Arnold Kester