Re: Electro hulp motor en regelgeving

>bedoel je echt "enkele reis 5 km", of is dit een transmissiefout?

Nee hoor, geen transmissie fout, 't is 5 km, waar ik anders zou
moeten lopen (ongeveer een uur) wegens het ontbreken van andere
middelen of minstens 2 oude barrels zou moeten onderhouden of een
vouwfiets voor zou moeten aanschaffen. Een vouwfiets lijkt het best
vergelijkbaar. Een step is echter eenvoudiger van constructie. Mijn
eigenbouw exemplaar koste me minder dan een derde van de prijs van
een 'Brompton'. En mijn step blijkt stukken wendbaarder en zonder
gevaar bruikbaar in voetgangersgebieden.

Groeten,
Frank
Frank van den Heuvel        tel:  +31 30 602 22 22
Nieuwegein, Nederland       fax: +31 30 602 22 71