Re: fietsaanhangers

Hier het Internet adres  van de BOB-trailers

http://www.bobtrailers.com/

Een extra rem is alleen nodig wanneer je de bergen in gaat waarbij de snelheid
kan oplopen tot 70 km/h of harder. Je moet dan uitkijken dat de aanhangwagen
niet begint te stuiteren of te slingeren.
Laat dit geen beperking zijn om een BOB te kopen, het is een fantastische
aanhangwagen die mij al veel plezier heeft gebracht.

Veel succes met je keuze

John Bakker