Re: De Cadansmeter

Willem Leppers wrote:

> De tip om middels een tweede magneetje de juiste aanwijzing te krijgen
> heb ik inmiddels geprobeerd, maar het probleem was dat de meter
> ontzettend begon te flippen.Later werd me duidelijk dat wanneer de tweede
> magneet niet PRECIES tegenover de eerste zit dat de pulsen zeer onregelmatig
> worden geteld waardoor de computer er geen raad mee weet.

De meeste computertjes meten de tijd tussen twee impulsjes en niet het
aantal impulsen per tijdseenheid, m.a.w. de pulsjes worden niet geteld.
Het is dus inderdaad nodig om, bij meerdere magneetjes, deze perfect
gespreid te plaatsen.

					Gruezi,

						Jos.

			--
 Jos Dreesen              Email     <j.dreesen at zrh.sc.philips.com>
 Philips Semiconductors   Tel + 41 1 465 11 62   Fax  + 41 1 465 18 06