Ligfietstandem

Hoi,

ik heb vorige week een artikel gezien waarin een ligfietstandem stond afgebeeld. Deze
was ontwikkeld naar het idee van "een bedrijf in Dronten", ik gok op Flevobike.
Het artikel kan ik nergens meer vinden, maar daar stond toch wat te weinig informatie in.

Het gaat over een tandem waarbij de rijders ruggelings op de fiets zitten. Iedere rijder
heeft zijn eigen aandrijving, een voor, een achter. Weet iemand om welke fiets het gaat?
Zijn er meer van dat soort initiatieven en wat kost zo'n fiets?

Alvast bedankt.
Groetjes,

-- Jeroen