Re: Ligfietstandem

hoi ,jeroen .

het artikel waarover je het hebt heb ik niet gelezen ik weet echter wel
dat er een werkgroep is aan M.I.T. die onderzoek doet naar zo'n type fiets
, de laatste keer dat ik daarvan nog iets gehoord heb is ecter wel al en
tijdje geleden , ze hadden toen met hun cheetah juist het snelheidsrecord
voor human powered vehicles verbeterd en dachten met het type fiets
waarover je't hebt nog sneller te kunnen .

Groetjes , Bart .