Ventilatie open schuim op gesloten zitje

Gedurenden de Laura, een vierdaagse van 4 x 100 km, ishet open schuimmij
heel goed bevallen. Mijn rug blijft droog, het schuim blijft droog. Wel
is er condens zichtbaar op het kunststof onder het schuim.

Darbij gebruik ik een "zweethemd" van odlo (netstructuur) en van nike
met een fietsshirt. Beide houden geen vocht vast maar transportren het
naar buiten. Als je ook nog een dergelijk vochttransporterende
onderbroek gebruikt blijf je, denk ik want die heb ik nog niet, helemaal
droog.

Groeten,

Jan van der Linden