Cadansverschil op tandem (was Re: De Cadansmeter)

> Wat echt helpt is een kleiner blad onder mijn zadel,
> maar dat geeft weer andere problemen (zoals mijn hiel tegen haar teen op
> gezette tijden,
En als jij nu eens een blad nam met exact de helft minder tanden, kun je
lekker
snel spinnen, en is jouw hiel ook altijd vooruit als haar teen eraan
komt.

> en een *heel* instabiele wiebelfiets).
Daar helpt mijn oplossing natuurlijk niet tegen, maar je krijgt op zijn
minst een systeem met een korte periode, waarvan het gedrag beter te
voorspellen is, en dus makkelijker te anticiperen.

Prettig weekend,
Bert.