Re: Vervuiling maillist

Hijlko Soepboer en/of Ada de Kamper wrote:

> Hallo,
>
> Na ongeveer 30 mailtjes (waarvan hoogstens een stuk of 5 interressante)
> over cadansmeting weten we het wel eens een keer.
>
> De bedoeling van een mailinglijst is om er informatie op te zetten die
> voor meerdere mensen interessant is. Herhalingen zijn daarbij ongewenst
> en elkaar overtroeven met praktisch niet uitvoerbare 'slimmigheidjes'
> kan ook via het persoonlijke e-mailadres.
>
> Dank u wel,
>
> Hijlko -die enigszins geirriteerd is geraakt- Soepboer

Je moet niet zo piepen!! Dan gooi je die mailtjes toch gewoon weg zonder
ze te lezen!!!! Ik persoonlijk vind het namelijk wel grappig om te lezen
hoe iedereen het zelfde op een andere manier kan zeggen. Bovendien waren
het maar 18 mailtjes. En eigenlijk zou ik dit mailtje heel lang willen
maken om jou alleen maar te irriteren, maar die puberale neigingen kan
ik inmiddels wel onderdrukken want daar ben ik namelijk overheen
gegroeid (unlike some other people).

Ik hoop echt voor je dat je je energie in iets beters kan steken dan in
zo'n pessimistisch, saai en vooral niet boeiende mailtje. Kan je je
energie niet beter besteden aan iets dat je wel leuk vind om te doen
(zoals ik, geirriteerde mensen verder irriteren). Dan wordt alles om je
heen echt zo veel leuker!!! Enne.....wat er ook gebeurt, altijd blijven
lachen, da's beter voor je hart en je bloeddruk. ;-)

Groetjes, Barbara