Re: Schakelen op FlevoRacer

>Op de open dag van Kemper (gehouden te Rijswijk ZH) begin april heb ik
>een Racer gezien met gripshifts waarbij het stuur horizontaal is gezet.
>net als op een toerfiets. Dat beviel de Begische berijder zeer goed.

Ik ben wel niet die Belgische racer-rijder, maar een even Belgische bike
rijder, eveneens met een horizontaal stuur. Alle stuurtoestanden  zoals
remmen, bel, en versnellingshandel liggen zo veel beter in de hand dan met
het "stiere-stuur".

Ik vond ook dat het iets makkelijker was om mee te leren fietsen.

Peter.
--
Hit any user to continue...