Re: Vervuiling maillist

> Je moet niet zo piepen!! Dan gooi je die mailtjes toch gewoon weg zonder
> ze te lezen!!!!
>
> Groetjes, Barbara

Hoi Barbara,

Bedankt voor je meeltje! De reactie op mijn laatste berichtje op de
lijst, was nogal ontmoedigend om weer eens iets te schrijven. Sinds dit
negatieve bericht geen nieuws meer van de lijst ontvangen!

Het is juist leuker wanneer er een dicussie op gang komt. Dit genereert
meer nieuwe ideeŽn en oplossingen. Dat het ook vaak nieuwe vragen
oproept is een aardige bijzaak.

Barbara heeft hebt een ritje op de tandem van me tegoed (NVHPV kalender
okt) en de rest wil ik aanmoedigen om vaker te schrijven.

Tips om Hijlko en anderen tegemoet te komen: stukjes ....wrote: flink
inkorten. Hou je eigen bericht ook kort. Heb je een leuk verhaal formaat
A4, stuur op naar de redactie van HPV-nieuws.

Groetjes Bas.