Re: voortassen Flevo Racer

Jan van der Linden wrote:
> Waarvan heb je die beugeltjes gemaakt en waaraan maak je die vast?

Het is één beugel, gemaakt van strip staal 20x3. De strip is 2x omgezet
90° zodat je een U-beugel hebt. De bovenkant is inwendig 41mm breed en
de benen zijn ±300mm(?) lang.  De beugel hangt over het midden van het
horizontale stukje buis onder je stoel. Vastklemmen of vastschroeven.
Aan de beugel zitten twee Esge lowriders van aluminium. Daarop zitten
weer twee Cannondale tassen. De tassen zijn standaard voorzien van haken
en een veer.

Precies weet ik het ook niet meer want de Flevoracer heb ik inmiddels
verkocht.

Bas.