Re: Artikel ligfiets

Armand Roegiers wrote:

> Hallo,
> Fmk is een Vlaams, 7 jaar jong tijdschrift, geschreven en uitgegeven
> door vrijwilligers, voor de recreatieve en utilitaire fietser.
> We willen (voor de eerste keer) een artikel aan de ligfiets wijden.
> Daarvoor hadden we graag een model, gedacht voor 'dagelijks' gebruik,
> gedurende een 2-tal weken ter beschikking.
> Verzekering schade/diefstal wordt door ons afgesloten.
> Periode sep/okt 98
> Wie, in NL of B, wil/kan ons helpen?
> --
> Armand Roegiers
> [...]
hallo,
	hiermee wil ik reageren op Uw oproep. Wij hebben
2 soorten ligfietsen ontwikkeld:
La Strada	korte wielbasis, onderstuur, achterwielaandrijving
		zithoogte: 50 cm
Estate		lange wielbasis, onderstuur, achterwielaandrijving
		zithoogte: 40cm

Beide ligfietsen werden ontwikkeld ism:
KTA Ruggeveld
Industriele Hogeschool Mechelen

De plannen voor zelfbouw zijn volledig vrij (niet commercieel gebruik)

Meer info vind je ook op:

http://www.scholen.vlaanderen.be/schoolprojecten/nom0113/

Voor verdere inlichtingen neem contact op via email

	groetjes,
			Livien