Re: Waarom geen niewsgroep over hpv?

> Date:          Thu, 9 Jul 1998 21:29:31 +0200
> To:            nlhpv at maillist.il.fontys.nl
> From:          Jan van der Linden <Linden at basicgg.demon.nl>
> Subject:       Waarom geen niewsgroep over hpv?

> Alles over human powered vehicles komt nu als persoonlijke mail naar mij
> toe.
>
> is het niet gemakkelijker om een nieuwsgroep op te richten zoals
> nl.fiets?
> Bijvoorbeeld nl.nlhpv

Doe me 'n lol! Nee! Als deze lijst verplaatst wordt naar een
nieuwsgroep dan weet ik zeker dat ik een heleboel berichten zal
missen. Ik kan nu rustig op vakantie gaan zonder ook maar iets te
hoeven missen.

> Voor alle gebruikers is dat veel gemakkelijker te hanteren dan die bergen
> persoonlijke mail elke dag.

Ik gebruik hier Pegasus Mail (ftp://ftp.let.rug.nl/pub/pmail/) welke
zogenaamde mail-filters bevat. E-mail van de diverse lijsten welke ik
ontvang wordt automatisch gefilteerd en verplaatst naar mail-folders.
Wat er overblijft is niet-reguliere e-mail. En als ik tijd heb duik
ik even een 'nog-te-lezen' folder in. Werkt prima.

Groeten, Chris.

Chris Teuben, Rekencentrum Rijksuniversiteit Groningen
[We are Micro$oft. Resistance is futile. You will be assimilated.]