Re: Waarom geen niewsgroep over hpv?

> Bovendien weten veel mensen niet eens van het bestaan van Usenet af...

Het hoeft niet perse een of-of keuze te zijn; technisch gesproken is het
zeer wel mogelijk om een lijst en een nieuwsgroup 'heen en weer' aan elkaar
gekoppeld te hebben... (maar ik heb geen idee of dat 'overal' makkelijk
te realiseren is)
Maar de vraag is wat men wil, lijkt me. En de door Erno genoemde 'anti-spam'
bescherming is ook iets om rekening mee te houden.

Axel.