Sinner Website

Hallo allemaal,

We zijn nu zover dat ik er wel reclame voor kan gaan maken :)
De geheel vernieuwde Sinner Website staat voor iedereen klaar op

http://www.sinner.demon.nl

Omdat ik het hele zaakje in elkaar heb gezet hoor ik graag of er
web-technisch iets aan schort of verbeterd kan worden.

Groeten, Chris.

Chris Teuben, Rekencentrum Rijksuniversiteit Groningen
[We are Micro$oft. Resistance is futile. You will be assimilated.]