Re: zere rug en andere bevindingen

Wim schreef:

>Nog eentje, geen vraag maar een bevinding: een volledig weggewerkte
>ketting is volgens mij ook geen slechte zaak. Na terugkomst zat mijn
>rechterbroekspijp onder de smeer, hoeveel moeite ik ook deed die
>ketting te ontwijken. Hmm, dat wordt dus geen Alligt.

Een broekklem, zoals ook bij racefietsen, en je probleem lijkt me opgelost.
Heb je meteen geen last meer van naar binnenwaaiende wind (en eventuele
insekten). En ik weet niet welke Alligt je bedoelt, maar op mijn "modern"
ik heb nog nooit last gehad van smerige broekspijpen. (de lowracer lijkt me
wat broekspijpsmeer gevoeliger, maar daar heb ik ooit alleen even op het
studiemodel gefietst, dus hoe hij er nu uitziet weet ik niet).

Gerben-Jan, die snel wat zonniger weer wil, Boland