Re: zere rug en andere bevindingen

Wim van den Bosse schreef:

<knip>
> Welke zitjes zouden voor mij geschikt zijn, waar moet ik op letten?

Gewoon een echt M5 zitje nemem, niet zo'n Speedliner plankje. De M5
zitjes zijn handgevormd, ergonomisch OK en leverbaar in 3 maten (S, M,
en L). Te koop bij Bram Moens in Middelburg.

<knip>
> Bij elke onvervoedse beweging begon de ligfiets vervaarlijk te
> slingeren en moest ik mijn best doen om hem weer in balans te krijgen.

Is kwestie van wennen cq kms. Het slingeren veroorzaak je in belangrijke
mate zelf. M5 zal echter nooit stabiel als Gazelle bukfiets zijn!

<knip>
> Hoe doen jullie dat: is er een trukje voor om toch achterom te kijken
> of kan je blindvaren op een flinke achteruitkijkspiegel?

Niet omkijken maar doortrappen. Zorg dat je het snelst bent, dan heb je
van achteren niets te vrezen!

Huite M5 20/20 Vogelaar
<knip>
> Na terugkomst zat mijn rechterbroekspijp onder de smeer, hoeveel
> moeite ik ook deed die ketting te ontwijken.

begin:          vcard
fn:             Huite Vogelaar
n:              Vogelaar;Huite
email;internet: huite.vogelaar at tip.nl
note:           They call me Cleany! Why?
x-mozilla-cpt:  ;0
x-mozilla-html: FALSE
version:        2.1
end:            vcard