goedkoop spiegeltje

: zere onderrug, ter hoogte van mijn spijkerbroekrand op
>het uitsteeksel van een wervel, tussen mijn schouderbladen, ook op de
>plaats waar enkele wervelknobbels uitsteken, en op de randen van mijn
>schouderbladen.
De meeste ligfietsrugleuningen zijn te smal, het kuipje van de FlevoBike Bike
bevalt me het best. Hierin heb ik onlangs een 3 cm dik materiaal met zeer open
structuur in geplakt (met klitteband): minder natte rug!

>Hoe doen jullie dat: is er een trukje voor om toch achterom te kijken
>of kan je blindvaren op een flinke achteruitkijkspiegel?
Een beetje rechtop gaan zitten zodat de rug ook wat kan draaien, maar dit
vergt wel enige oefening.
Ik gebruik een bolspiegeltje (2.95) met een stukje klitteband om mijn pols.
Het geeft een zeer groot gezichtveld achter je, maar het is wel zaak het
aankomend stipje in je spiegeltje op de juiste wijze te interpreteren. Het is
dichterbij dan je denkt waar te nemen.

Beetje geduld en oefenen, vioolspelen leer je ook niet in 1 dag...
Francois