RE: merk aanhanger

Beste Peter,

Je e-mail adres was uit je berichtje aan mij niet te achterhalen, dus vandaar even via de mail lijst.

Helaas blijkt de zaak waar ik de kar gekocht heb deze niet meer te leveren. Zij hebben ook het idee dat de leverancier mogelijk niet meer bestaat. De enige kans die ze me gaven om meer info te krijgen was bij Bever Sport in Groningen, omdat die zaak samen
 met deze leverancier op beurzen schijnt te hebben gestaan. Overigens is de winkel waar ik die kar gekocht heb, Ab Kuik Fietskarren aan de Eeldersingel in Groningen met meer dan 30 modellen fietskarren verreweg de beste winkel om eens te gaan neuzen. Maar
 ik weet natuurlijk niet waar jij vandaan moet komen...

In ieder geval succes en groetjes,

Erik -die nu met laptop in een luie stoel ligt- Snel