Re: zere rug en andere bevindingen

At 09:55 PM 7/16/98 +0000, wim wrote:

>en een
>afgeschermd kamwiel (Aart: bij een aantal fietsen is een
>beschermende ring aangebracht aan de buitenzijde van het kamwiel. De
>Alligt heeft dat niet, net zomin als de M5 die ik testte en zo zijn
>er nog enkele).

Mijn Alligt met 3 bladen voor heeft wel degenlijk een beschermende ring. En
als je bij Leo Visser (producent van de Alligt) zelf langs gaat, dan kun je
al je wensen kenbaar maken, en kan je fiets dus net zoaangepast worden als
je zelf wilt. Liever een bovenstuur dan een onderstuur, geen probleem.
Helemaal kaal, of met alles er op en er aan, je zegt het maar. Het zijn
hele makkelijke fietsen, je fiets er zo op weg. Zelf heb ik hem ooit eerst
een weekje gehuurd. De tweede dag dat ik hem had, een lange tocht over de
veluwe gemaakt (6 uur), en de vierde dag nonstop van Wageningen naar
Amsterdam gefiets zonder een centje pijn. De volgende dag terug was iets
minder maar wat wil je ook.

Gerben-Jan, een tevreden Alligt-rijder, Boland