	-----Original Message-----
	From:	Twigt_Ligfietsen at wxs.nl [SMTP:Twigt_Ligfietsen at wxs.nl]
	Sent:	Thursday, March 19, 1998 15:05
	To:	nlhpv at ford.il.fontys.nl
	Subject:	toertochten

	Beste ligfietsers,

	Even een geheugen opfrisser
	Zoals vorig jaar organiseren wij weer een aantal toertochten.
	De eerst volgende is op
	-12 april, West Friesche omringdijk
	 afstand 125 km vertrek om 9 uur Bergen aan Zee of 9.30 station
Alkmaar

	 Een heel mooi afwisselend historisch trajekt. Naar Hoorn met
eerste
	cafestop aan de haven. Dan
	 langs het Ijsselmeer via Enkhuizen naar 2e stop in Andijk.
Vervolgen via
	Medemblik naar 3e
	 stop in Kolhorn en het laatste trajekt over de hoge dijk met de
duinen op
	de achtergrond weer
	 naar Alkmaar.

	-21 mei
	 Rondje Texel
	 125 km vertrek 9 uur Bergen aan Zee of 11.30 boot Den Helder

	 Als je van water en duinen houdt mag je dit niet missen. We
rijden eerst
	langs de kust via de
	 hondsbossezeewering door de duinen naar Den Helder.  Met de
boot over en
	dan naar de vuurtoren
	 in de Cocksdorp.  Via het wad weer terug naar de boot en
dezelfde weg, die
	zo mooi is dat je
	 die nog wel veel vaker wilt fietsen, weer naar Bergen aan zee

	Het zijn geen wedstrijden we rijden in de eerste plaats voor
plezier als groep.

	Deelname kost geen geld  zelf zorgen voor eten drinken,
	Wel graag aanmelden zodat wij een idee hebben hoeveel mensen
meedoen,

	Dan nog even sluikreklame voor onze opendagen: de eerst volgende
zijn op
	29 maart,  5, 13 en 19 april. Stuur ook belangstellenden gerust
langs, wel
	reserveren voor deelname. zie verder
	www.ligfiets.net/twigt.ligfietsen/ned.htm

	Verder nieuw in onze verhuur vloot de lage fiets die nog ontbrak
de Baron.

	Tel Twigt ligfietsen 072 5812254

	groet, Fredjan Twigt