RE: toertochten

Sorry voor de post aan allemaal!

  Geri

	-----Original Message-----
	From:	Geri Wolters [SMTP:geri at webnet.nl]
	Sent:	Thursday, March 19, 1998 15:39
	To:	'nlhpv at maillist.il.fontys.nl'
	Subject:	RE: toertochten

	Hoi!

	Ik zou graag mee willen doen aan de tocht van 12 april. Ik zal
dan nog
	geen ligfiets hebben, maar het zou een mooie kans zijn om eens
goed de
	Cheetah aan de tand te voelen. Kan ik die fiets bij jou alvast
	reserveren voor 12 april?

	Thanks!

	   Geri Wolters

		-----Original Message-----
		From:	Twigt_Ligfietsen at wxs.nl
[SMTP:Twigt_Ligfietsen at wxs.nl]
		Sent:	Thursday, March 19, 1998 15:05
		To:	nlhpv at ford.il.fontys.nl
		Subject:	toertochten

		Beste ligfietsers,

		Even een geheugen opfrisser
		Zoals vorig jaar organiseren wij weer een aantal
toertochten.
		De eerst volgende is op
		-12 april, West Friesche omringdijk
		 afstand 125 km vertrek om 9 uur Bergen aan Zee of 9.30
station
	Alkmaar

		 Een heel mooi afwisselend historisch trajekt. Naar
Hoorn met
	eerste
		cafestop aan de haven. Dan
		 langs het Ijsselmeer via Enkhuizen naar 2e stop in
Andijk.
	Vervolgen via
		Medemblik naar 3e
		 stop in Kolhorn en het laatste trajekt over de hoge
dijk met de
	duinen op
		de achtergrond weer
		 naar Alkmaar.

		-21 mei
		 Rondje Texel
		 125 km vertrek 9 uur Bergen aan Zee of 11.30 boot Den
Helder

		 Als je van water en duinen houdt mag je dit niet
missen. We
	rijden eerst
		langs de kust via de
		 hondsbossezeewering door de duinen naar Den Helder.
Met de
	boot over en
		dan naar de vuurtoren
		 in de Cocksdorp.  Via het wad weer terug naar de boot
en
	dezelfde weg, die
		zo mooi is dat je
		 die nog wel veel vaker wilt fietsen, weer naar Bergen
aan zee

		Het zijn geen wedstrijden we rijden in de eerste plaats
voor
	plezier als groep.

		Deelname kost geen geld  zelf zorgen voor eten drinken,
		Wel graag aanmelden zodat wij een idee hebben hoeveel
mensen
	meedoen,

		Dan nog even sluikreklame voor onze opendagen: de eerst
volgende
	zijn op
		29 maart,  5, 13 en 19 april. Stuur ook belangstellenden
gerust
	langs, wel
		reserveren voor deelname. zie verder
		www.ligfiets.net/twigt.ligfietsen/ned.htm

		Verder nieuw in onze verhuur vloot de lage fiets die nog
ontbrak
	de Baron.

		Tel Twigt ligfietsen 072 5812254

		groet, Fredjan Twigt