Re: kettingbuis / benen en hartslag

Theo Mol schreef:
>Ooit heb ik een meter of wat van die nylon slang gekocht in een winkel
>voor auto-onderdelen.
>Als je de slang op een rol koopt (of jaren bewaart zoals ik) is hij toch
>redelijk makkelijk recht te krijgen met heet water, gewoon uit de kraan.

Eerlijk gezegd lijkt me hete lucht wat minder verkwistend, zij het dat
het wat lastiger doseren is. Tenzij je dat water weer netjes opvangt
en hergebruikt (desnoods om de plantjes mee te bewateren).

>Laat het er overheen lopen tot de slang warm is en buig hem recht. Na
>afkoeling blijft de slang recht.

Idem voor tyleen. Dat spul heet niet voor niets koudwaterslang ;-)
Overigens, tyleen is flexibeler dan nylon, dus een beetje kromme
slang is dan niet zo'n ramp.

Marcel.

/`|,\  Marcel Wijkstra         marcel at lostcity.nl
\ | /  Lost Boys interactive       +31-20-4203371