bergen beliggen

bedankt Ben:
>Op een ligfiets gebruik je je beenspieren anders. Voordat je beenspieren
>bijgetraind zijn moet je toch wel een paar duizend kilometer op de
>ligfiets afgelegd hebben. Daarna scheur je waarschijnlijk nog harder
>door de heuvels dan je met de rechtopfiets kon. Voor het klimmen kun je
>ook het stoeltje rechter omhoog zetten, dan kun je met 'rechtop'
>getrainde spieren beter kracht zetten.

Nadat wij onze Hurri's nieuw aangeschaft hadden, gingen we op vakantie door
Denemarken, lekker vlak. Helaas voor ons viel het nogal tegen de pukkels in
de weg te overwinnen, dus we waren nogal teleurgesteld over het klimmen op
de ligger. Een jaartje later, naar de Vogezen, ging het al ietsje beter,
maar nog steeds langzamer dan bukkend. In september 1997 hebben we enkele
Zwitserse Alpencols bedwongen, die gingen weer een stuk beter! Ik denk dat
Ben gelijk heeft. Dit jaar dus in een supertempo de Franse Alpen door ;-)

De hartelijke krekken

Harry en Rens  O
              _\\/\-%
_____________(_)--(_)__________op Challenge Hurricanes