re: regenkleding

Ik heb een strakke fietsmayot  zgn 'herfstbroek'. De hele voorkant is
voorzien van een soort goretex laagje dat ook wel te vinden is op bepaalde
fiets overschoenen.

De laatste maartse buien met natte sneeuw, windstoten en regen hebben nu
geen indruk op mij gemaakt.
mijn spieren blijven warm - en niet te versmaden- mijn  kruis ook! zelfs
voor de 37km die ik moet afleggen.

Agu maakt ze

Het is me zo goed bevallen dat ik voor de volgende winter wil ik ook een
strakke jas hiervan wil hebben.(nu gebruik ik nog een 'normaal'
fietsregenjack).

Olgierd-nu nog maar een half Michellinmannetje- Sienkiewicz