Re: Snelheid

Ooit met mijn racefiets 100 gehaald. Tenminste: meer dan 99 km/u die mijn
teller aankon. Het was op een racefiets in de afdaling van de Simplon-pas,
met ook nog stormin de rug. Een goed geasfalteerde rechte weg met een
viaduct over het dal. Dit lijkt me op de fiets het maximaal mogelijke. Nu
ik dit gehaald heb, hoeft het extreme afdalen van mij niet zo meer. Harder
kan toch niet.

Erik Smits