Re: Ardennen

> Subject: Re: Ardennen

> voor de
> deze
> vinden
> bagage

Ikzelf heb een deel van de route 'Onbegrensd fietsen van Amsterdam naar
Rome'  van Paul Benjaminse gefietst, van Zwitserland terug naar
Maatstricht. Deze route gaat door Ardennen, Vogezen, Elzas etc. Naast de
goede keuze van wegen (niet te stijl, erg mooi en niet te druk) is ook
de helderheid van de bijgeleverde kaartjes een genot, ten opzichte van
de standaard kaarten. Een aanbeveler.

Groeten,

Erik -nog niet zo snel, maar wel ver- Snel