Re: Wie heeft er een bouwtekening?

Ha G.R.

Op 22 Mar 98, 17:28 uur, schreef G.R. Bak over Wie heeft er een
bouwtekening?:

> Wat ik daar gezien heb is zo'n 'sigaar'. Een Alleweder.(maarja de
> prijs...) Dat kijkt mij_de_ manier voor het woon-werk verkeer

Ze worden ook 2e hands verkocht. Voordat je zo'n ding bouwt of koopt,
zou ik eerst eens een paar flinke proefritten maken. Ik kan me
herinneren dan Chris Teuben (dacht ik) ook heel enthousiast een
Alleweder had gekocht, maar na een paar maanden alweer verkocht,
omdat het woon-werkverkeer hem niet meeviel in een Alleweder.....

Groeten,
Siem

mailto:sweel at euronet.nl
http://www.euronet.nl/~sweel/