RE:Wie heeft er een bouwtekening (Allewe

Op 22 Mar 98, 17:28 uur, schreef G.R. Bak over Wie heeft er een
bouwtekening?:

> Wat ik daar gezien heb is zo'n 'sigaar'. Een Alleweder.(maarja de
> prijs...) Dat kijkt mij_de_ manier voor het woon-werk verkeer

De gevraagde tekening is verkrijgbaar bij (jawel) Flevobike (althans de
laatste keer dat ik er was). Proefritten met de alleweder kun je maken bij
De liggende Hollander in Eindhoven. Zelf heb ik hier laatst ook een proefrit
gemaakt, ondanks mijn eerdere enthousiasme over Alleweders vond ik het echte
rijden ermee tegenvallen. Dus zeker eerst een ritje maken.

Mark Klaver