Re: Welke ligfiets kopen?

At 21:11 21-3-98 +0100, you wrote:
>Hoi,
>
>Even rondgesnuisterd in het archief, maar ik vond er geen antwoord op mijn
>vragen - daarom probeer ik het even zo:
>
>Ik wil een nieuwe ligfiets kopen voor woonwerkverkeer (15 km op en af, mooi
>geasfalteerd fietspad langs een kanaal. Alleen de wind speelt je er parten.
>Kies je in zo'n geval beter een model met onderstuur (bijvoorbeeld een M5
>street legal) of een model met bovenstuur? Zijn er andere punten waar je bij
>aankoop zeker op moet letten?
>
>Peter Vanhoutte
>Nieuwstraat 101
> [...]

Beste Peter,

Als ik je mag adviseren....koop geen street legal of andere hoge
fiets....Probeer zoveel mogelijk modellen uit. Als je het ligfiets gevoel
een beetje te pakken hebt, ga dan eens op lagere fietsen rijden. Je zult
merken dat dit een geweldige sensatie is.

Zo'n "hoge" fiets is hardstikke leuk, maar mijn ervaring is dat je na
verloop van tijd steeds lager wilt.

Probeer eens een Challence Hurricane, M5 low racer, Optima Baron of een
Optima Cheetah!

Succes!

Jan
     __O      TO WALK IS HUMAN,
  _-\<,_
 (_)/ (_)         TO CYCLE DIVINE.
For people who like peace & quiet.....a phoneless cord!

J.Wolsheimer at PTT-Telecom.NL

DISCLAIMER: All the above is just my personal opinion, not any of this can be
related to the company I work for, PTT Telecom BV.