Re: Wie heeft er een bouwtekening?

> From:          Siem Weel <sweel at euronet.nl>
> To:            nlhpv at ford.il.fontys.nl
> Date:          Sun, 22 Mar 1998 23:29:54 +0100

> Ze worden ook 2e hands verkocht. Voordat je zo'n ding bouwt of koopt,
> zou ik eerst eens een paar flinke proefritten maken. Ik kan me
> herinneren dan Chris Teuben (dacht ik) ook heel enthousiast een
> Alleweder had gekocht, maar na een paar maanden alweer verkocht,
> omdat het woon-werkverkeer hem niet meeviel in een Alleweder.....

Dit behoeft een kleine correctie... Ik heb de fiets verkocht omdat
ik, door de speciale winterkap-constructie, te weinig zicht had op de
weg. Ik vond het te sneu om de kap eraf te slopen en ik heb daarom de
fiets verkocht met in het achterhoofd het plan om zelf een Alleweder
te gaan bouwen.

Het beviel mij prima in een Alleweder. :)

Groeten, Chris.

Chris Teuben, Rekencentrum Rijksuniversiteit Groningen
[We are Micro$oft. Resistance is futile. You will be assimilated.]