Re: verkoop/verhuur adressen in de randstad?

> Date:          Wed, 25 Mar 1998 14:46:53 +0100 (MET)
> From:          Marjolein Hermans <miher at nlr.nl>

~~knip~~
> gezeten en ben al helemaal verkocht. Nu vroeg ik me af of er in de buurt
> van Alphen aan den Rijn (midden in de randstad) winkels zijn die ook
> ligfietsen verkopen, liefst met een beetje keus, zodat ik er een paar
> even uit kan proberen.
~~knip~~

>                          ''~``                   - Marjolein

Hoi Marjolein,

Ga eens bij Wim Kok op de Nachtegaalstraat in Utrecht kijken, op
krantafstand met de trein. Eigenlijk zit je hartstikke centraal
tussen Moens in Middelburg, Zephyr op de Colijnsplaat, Haarlem en
Utrecht in. In ieder geval is het ook de moeite waard om even op
http://www.ligfiets.net te kijken

Ik rij iedere dag van Utrecht naar Heerhugowaard en moet zelf in
ieder geval nog een keer bij Optima in Haarlem en Twigt in Bergen
langs, dus daar is, als je niet al te veel haast hebt, ook nog een
mogelijkheid.

PS je apekop staat uit het lood:-)

Groetjes en succes

                "STAY AHEAD AND LOVE IT !!!!!"

Boy Bakhuys sends his recumbently greetings.......