Re: buizen buigen

Hoi Pytrik

Als je dat adres kan vinden dan graag. Op de ihpva digest heb ik ook wel eens gelezen dat ze in
amerika vaak van dit soort diensten gebruik maken. Ikzelf heb in Groningen echter nog
niet een dergelijk bedrijf gevonden. Uitlatencentra verkopen vrijwel alleen
voorgevormde uitlaten...
Het knikken probeer ik tegen te gaan door de buis op de plek waar gebogen moet worden 100% in
te sluiten door de mal aan de binnenkant van de bocht en een rol aan de buitenkant van de
bocht.
Ik ben overigens van plan om binnenkort mijn website eindelijk eens te updaten met foto's
van mijn eerste fiets en wat tekeningen van het model waar ik nu aan werk.

Groeten, Jan Peter