verkoop/verhuur adressen in de randstad?

Hallo allemaal,

Ik heb vanmiddag voor het eerst van mijn leven even op een ligfiets
gezeten en ben al helemaal verkocht. Nu vroeg ik me af of er in de buurt
van Alphen aan den Rijn (midden in de randstad) winkels zijn die ook
ligfietsen verkopen, liefst met een beetje keus, zodat ik er een paar
even uit kan proberen.

Mijn budget is niet al te groot, dus ik zat een beetje aan een M5 Street
Legal (v.a. f 1.495,-?) te denken. Is dit een goede keus voor een niet
te dure fiets? Of heeft iemand hier nog advies voor?

Alvast bedankt!

--
                         ''~``                   - Marjolein
                        ( o o )