Re: kouwe pote....:-)

>Gewoon:  niet. Maar je  hebt  gelijk Jos, ik was even aan dat
>punt voorbijgegaan.
>Met een geveerde voorvork heb ik denk ik minder behoefte aan
>klik-schoenen.

Afgezien van meer rendement van je trapbeweging en minder vermoeide benen van
het omhooghouden met klikpedalen zal die voorvork inderdaad wel wat schelen in
het erafvallen, maar ik fiets echt bijna nooit meer zonder, en die 'kouwe '
voeten neem ik op de koop toe, btw, wat ook werkt is van die schaatsschoentjes,
die kun je ook zonder er in zagen goed met klikpedalen gebruiken, nadeel is wel
dat je er niet te veel op moet lopen want de zool is hetzelfde materiaal als de
bovenkant maar wel multifunctioneel.

Jos Vastenhoud.