Nieuwe Alleweder site

Beste ligfietsers,

Ik heb zojuist een pagina geinstalleerd met daarop een aantal foto's van
(details) van de Verhees Alleweder. Gezien mijn perfectionisme zal de
pagina ongetwijfeld uit gaan groeien
tot een uitgebreide vraagbaak voor Alleweders in het algemeen en de
Verhees in het bijzonder.

Je vind de pagina onder http://www.xs4all.nl/~voorburg/alleweder/

Alvast mijn excuses voor het flinke aantal bytes van de afbeeldingen.

Rene

PS. Wilbert: ik probeerde deze site toe te voegen aan de links van
www.ligfiets.net maar dat leverde een foutmelding op. Moet ik het nu
opnieuw proberen of...?

---
  René Voorburg                        "one man's noise is
  voorburg at xs4all.nl                    another man's signal"
  http://www.xs4all.nl/~voorburg/