Re: Alleweder

Rene Voorburg schreef:

> [knip] Weet iemand eigenlijk met wat voor een lader ik de accu van de
> Verhees het
> beste op kan laden? Heeft er iemand ook een goede constructie
> verzonnen om
> de accu er eenvoudig uit te kunnen halen (zodat ik hem binnen - de
> fiets
> staat buiten waar geen stroom is) op kan laden?

Opladers heb ik niet zo'n verstand van, ik gebruik een lader die al ruim
30 jaar in de familie is, nog van toen er 6 volt accu's in auto's zaten.
Werkt goed.
De accu in mijn Flevo-alleweder zit vast met een dik elastiek. Als
reserve gebruik ik een blokbatterij van 6 volt, die blijft ook mooi
zitten.

Groet, Theo Mol