FW: Foto's van ligfietsen.

Siem Weel schreef:

----------
> Zijn er URL's bekend waar ligfietsen worden getoond?

Ligfietsnet natuurlijk. http://wwwligfiets.net
En homepages van ligfietsers? Die hebben vaak ook foto's van hun

Bedankt dat je mij de gelegenheid geeft om nog eens reklame voor mijn lijst thuispagina's te maken.

Voor heet meest complete overzicht Nederlandse ligfiets thuispagina's:
http://www.dse.nl/~toni/hpv/homepage.htm als je ook in buitenlandse fietsen geinteresseerd bent: http://www.fred.net/kathy/bentfolk.html

Als je een thuispagina hebt die hier niet op staat, of foutief, stuur me dan een I-meelje.

Toni Cornelissen
toni at dse.nl