Alleweders

Hallo Arnold,

>Wat ik nog vergeten was: je moet de remkabels ook niet te los afstellen;
>als het stuur te ver naar voren kan wordt de hefboom erg groot en de kracht
>op de remkabel dus ook. Als het stuur onder de Aluminium overkapping
>schuift staat de kabel te los (en bezeer je je vingers tijdens het
>remmen als je je hand op de bel legt, zoals ik doe).

Een ander probleem dat ik had was dat als ik het stuur vrij ver naar voren
duwde (maar nog voordat 'ie tegen het dashbord kon komen) is dat de
stuurknuppel onder tegen de moer van het draaipunt aan kwam. Hierdoor is de
stuurknuppel ook enigzings beschadigd. Ken jij dat probleem?

Ik denk nu toch twee handles te bevestigen. Dat lijkt me de degelijkste
constructie, dat doorschieten maak ik liever niet nog een keer mee... Zoals
ik al schreef vraag ik me wel af of het niet heel lastig is om de kracht
over de twee remmen goed te doseren.

Heb je eigenlijk nog plannen om je pagina's uit te breiden?  Misschien is
het wel een idee om het samen te werken ipv. elkaar te "beconcureren".
Daarmee kunnen we "de" Nederlandse Alleweder-site maken. Foto's van de
verschillende modellen (ik kan er ook wel een paar schiten van de kunstof
Alleweder), beschrijvingen rijgedrag, fabrikanten, leveranciers,
geschiedenis, stukken op Lf routes die problemen opleveren, etc, etc.  Wat
dacht je daar van?

Groeten, Rene
---
http://www.xs4all.nl/~voorburg/