Re: Bidons

Hoi,

Het hangt er nogal van af wat voor een frame je hebt. Op zich is aan de
achterkant van je stoeltje de meest handige plaats.
Bij mijn Cirrus (en ik denk dat dit geldt voor meerdere types van Challenge)
heb ik twee bidonhouders aan de bouten waarmee de bagagedrager is bevestigd
vatsgemaakt. Die bouten moesten wel door een paar worden vervangen die een
halve centimeter langer waren. Ook in/aan mijn toptas (Radical Design) kan
ik nog twee bidons kwijt. Met vier liter water is er nu geen enkele reden
meer tot stoppen....

Groeten, Theo

Theo de Gruiter                      t.j.d.degruiter at student.utwente.nl
Booggang 27                          tel.: 074-2433613
7552 JX  HENGELO (Ov.)   of overdag: (053-489)3285

6 & 7 juni: 2e internationale ligfietsweekend, Cycle Vision '98
Kijk voor meer info op http://www.ligfiets.net/cv98/